اکنون می نویسم...

من وتو وفاصله تا خدا....

اکنون که می نویسم از تمام شب های تنهایی ام تنها ترم از تمام دلتنگی ها دلتنگ ترم هم چون روز روشن بر من هویداست که در مسیر زندگی ات روانه خواهی شد و شاید هیچ گاه من در خاطرت نمانم و من بی شک هر جا که باشم نشانی از تو دارم که با تو بودن را برایم زنده می کند تو می روی ومن با لبخند بدرقه ات می کنم من می مانم و کوله باری ازاحساس تنهایی می مانم باز هم مثل همیشه اما می دانم در تنهایی هم با من هستی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 9:19 توسط n.sh|


آخرين مطالب
» N1
» چه میداند کسی...
» اکنون می نویسم...
» به نام عشق
» حال من خوب است

 Design By : Pichak